Mor, lilla mor

Igår fick jag ett härligt, upplyftande brev. Det var ett brev med ett vykort i.
Anledningen till att personen inte bara skickat vykortet, utan bemödat sig med att stoppa det i ett kuvert var för att det var min kära mamma som skickade det och hon ville se om jag kände igen handstilen.
Det gjorde jag.
Tror faktiskt hon blev lite besviken :)

Hon är härlig, hon!
Hon vet att jag har varit nere ett tag nu och så springer hon på det här kortet och tänker på mig.
Om du läst på denna sida innan kan du nog också lista ut varför hon tänkte på mig.
Om inte, hänvisar jag dig till http://flickanfredrik.blogg.se/2007/july/fredrik-och-jag.html

I alla fall, tack goda värld, för min Mamma!


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0