Veckans uppdrag!

Nu har jag tagit mig en sån där funderare som jag gör ibland, och jag har ett uppdrag till er!
Fråga mig inte varför ja funderar över sådanna här saker, det gör jag bara.

Här om dagen kom jag att tänka på det här med sex och kondomer och små snoppar och sånt.
Dåt tänkte jag; "Hm... Undra om man kan blåsa upp en kondom?"
Tro nu för all del inte att jag är helt jävla borta i bollen, jag vet att man kan blåsa upp en kondom som man blåser upp en ballong, vad jag undrar är om man kan blåsa upp en kondom när den sitter på snoppen?
Alltså, när pojken har fått på den lilla behållaren på den lilla spaken, kan den söta lilla flickan då blåsa upp den så att den står ut från den lilla spaken?
Nej, jag tror inte att man sen kan ha sex med den så, luften åker ur, men det är ändå något väldigt roligt!

Jag har ju för tillfället inget att ha sex med, så jag skickar ut en förfrågan till alla er sexare, hetero eller bögar! (ja, det krävs ju minst en penis, så alla ni flator somläser bloggen, ni får jobba vidare på gnugga-dilemmat
http://flickanfredrik.blogg.se/2007/july/gnugga.html#comment)

Så kom igen nu! Grabba tag i din sexare och undersök!
Gör det för min skull i alla fall : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är det bara du som funderar på sånt? ;P
Kärlek

2007-08-23 @ 19:27:57
Postat av: Cissipissi

KLART ATT DET GÅR !

2007-08-24 @ 14:57:01
URL: http://metrobloggen.se/hotchicks
Postat av: Amanda

TACK Cissi! :D äntligen någon som tar mina superseriösa funderingar på allvar! vet du av erfarenhet eller egna funderingar? :P

2007-08-24 @ 15:51:07
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0