Strike 3

Jag blir så helvetes förbannat jävla trött på all skit!

Det var inte nog med att få inbrott i tältet på P&L och bli av med plånbok och iPod, nej det var tvunget att bli inbrott här hemma också. Det var och är fortfarande ett helvete. Då får det väl vara nog?
Nehej då, inte än lilla gumman, säger de som bestämmer. Du ska inte få vila förrän vi drivit dig till vansinne förstår du.
Så vad händer?

Är på väg in till stan för att träffa Caroline. Tänker ta cykeln. Fan, jag är sen... Äh, jag cyklar. Fan det börjar nog regna snart. Nej, jag klarar mig. Oj, nu regnar det. Var är min regnjacka? Fan, har nog glömt den hos Ed eller Peter. Jaja, jag får väl ta bilen då...
Jag kommer till stora korsningen vid Blomsterlandet. Jag kör i godan ro och tar det lugnt när plötsligt en bil kommer från ingenstans och kör rakt in i sidan på mig!

Det är inte ens så att det är mitt fel och har jag tur behöver jag inte betala något alls, men det är ju så jävla jobbigt med allt jävla krångel runt omkring!!! Nu har jag suttit och pillat med försäkringspapper, pratat med folk och jobbat mig ett bra jävla tag och det lär ju inte vara över på lång tid. Nu vill jag bara härifrån. Skönt att det blir till Oslo på måndag.
Men i min takt visar det sig säkert att lägenheten vi är erbjudna är ett råttbo fullt med heroinpundare. Jag älskar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

VÅLDSKRAMAR!!



Don't you worry baby... Vi ska rocka Oslo där det är helt och hållet förbjudet med otur. Och bajskorvar för den delen.



Så det så.

2008-09-04 @ 20:25:37
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0