Oslo på måndag

Åh. Herre. Gud.
Jag är så nervös och jag är så uppspelt.
Det ska bli jättekul att åka till Oslo på måndag, men jag är samtidigt svinnervös över hur allting kommer att sluta. Vi har i alla fall en del visningar vi ska på, det känns bra. Vissa lägenheter låter toppen, andra mindre toppen men vi ska se oss omkring lite i alla fall. Dessutom ska vi ju båda börja våra danskurser på tisdag, det ska bli otroligt kul!! Edvard ska gå nybörjarkurs i lindy hop och jag ska gå en eller två svårare kurser, får se lite hur nivån ligger.

Jag tatuerade mig i onsdags.
Lina och jag har planerat det ett tag nu och nu blev det äntligen av. Varsitt vackert konstverk i armhålan - vad mer kan man begära?
Här är den inte riktigt färdig med skuggningar och så, men en lite uppfattaning i alla fall:



Igår var den avskedsfest för Ed och mig. Jag kunde knappt varit mer nöjd. Nästan alla mina vänner var där. Det var helt underbart och jag blev nästan rörd för att jag kände mig så omgiven av älskade. Töntigt, jag vet, men jag kan inte hjälpa det :)
Bilder från festen är på väg upp på facebook, men får se hur mycket ja hinner gör med dem idag. Jag ska nämligen slänga i mig lite mat nu, sen direkt iväg till Hannas födelsedagsfest. Ska bli riktigt kul. Har inte varit i fest i Alingsås på år och dar, och det är alltid lika... Intressant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0