Oseriöst!

Var med om en så jävla otippad grej på Sticky igår.
Minns ni ABC-raggaren?
Orkar inte länka till inlägget, det är för sent för sånt, men det var ju i alla fall killen jag träffade på Sticky för ungefär ett år sedan. Han stötte på mig som efter handbok och det var riktigt roande faktiskt. Han var totalt ointressant som dejtingmaterial, men väldigt rolig att studera mänskligt beteende på :)

I alla fall. Jag har inte varit på Sticky på i alla fall 6 månader innan igår. På väg dit sa jag till Cissi:
"Haha, fan jag lovar att jag träffar han ABC-killen ikväll, bara för att det skulle va så jävla typiskt!"
Så kommer vi dit och jag tänker givetvis inte mer på saken.
Så står jag i baren på nedervåningen med Arna och Cissi och får syn på en kille som sitter lite längre bort och tittar på mig igenkännande. Då kommer en sån där jobbig grej... Jag känner igen honom som fan men kan för mitt liv inte placera honom någonstans. Så jag går fram och säger just detta.
Och klart som fan (ingen kan väl ha missat det...?) det är ju ABC-raggaren i allra högsta person! :D
Pratade bara med honom väldigt kort, men det var jävligt typiskt att träffa på honom där.

Hade förövrigt väldigt trevligt igår. Men ni tråkmånsar som inte hängde på bort till Rockbaren missade något, det var hur ball som helst där!
Hoppas ni hade kul ändå.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Remina

Haha, ABC-raggare :P Hur såg han ut?

Vi hade asnajs på Sticky, stannade till stängning, hehe. Ha det gött!

2008-09-21 @ 10:39:55
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0