Hm...

...jag har lite svårt att komma igång idag. 
Alex och Stu sov över, så innan de åkte kunde jag inte sätta igång. 
Sen upptäckte jag vad jag gjort för fel med datorn och facebook och då var jag ju tvungen att lägga upp och kommentera på alla bilder jag lovat att fixa. Sen fixade jag faktiskt lite med mina CV. 
Sen kom Hanna och då pratade jag med henne ett tag. Mamma lagade söndagsmiddag och syster med pojkvän kom förbi så vi blev sittande länge vid matbordet. 
Nu börjar klockan bli mycket och jag har fortfarande inte plockat fram en väska att packa i. Eller egentligen funderat över vad jag ska ha med mig. 
7.30 går bussen från Göteborg imorgon. Shit.
Jag är knappt ens nervös just nu, Hanna var helt besviken. Jag vet inte vad jag är. Jag tror inte jag vet om att jag ska åka än riktigt. Får väl se när jag upptäcker det. Förhoppningsvis innan jag är framme.
Fy fan vad kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låt oss säga så här: du sa det jag redan tänkte men vägrade erkänna. oroa dig inte baby =)



att du inte är så nervös kan ju också bero på att du inte ifrågasätter ditt beslut, vilket är bra!



lycka till i oslo, kommer sakna dig. puss

2008-09-07 @ 20:44:03
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0