Forts.

Ja, tiden går æven hær. Nær vi hoppade av bussen i måndags konstaterade vi att, ja, det var ungefær så långt vi hade planerat. Men vi har faktiskt haft fullt upp hela tiden.
Idag hade vi tænkt fixa D-nummer (typ personnummer) och læmna CVn på massa stællen, men efter att Hanna informerat oss om att det var typ en timmes væntetid dær bestæmde vi att det ær bættre att gøra imorgon och så åkte vi ut till ett stort køpcentrum 20 min utanfør stan dær vi horade runt i butiker efter jobb. Jag hade en kontakt dær genom en flickvæn till en barndomskompis. Hon jobbar på H&M dær och lovade att lægga in ett gott ord før mig. De hade snart 2 tjænster øppna, så det kænns helt perfekt. Jag hoppas verkligen på det jobbet, før det var precis något sådant jag hade tænkt mig. Men men, ska inte børja hoppas før mycket.
Imorgon blir det D-nummer och så ska vi till en annan del av stan och læmna ut CVn. Sen ska vi på nån universitetsfest på kvællen.

Ikvæll ska vi gå och se Wall-E på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0