Drömjobb?

Wiihiiie!
Jag har fått intervju på det jobb jag allra helst vill ha - På H&M!
Jag vet, kanske inte det glassigaste jobbet man kan tänka sig, men av någon anledning tilltalar det mig verkligen och det är det jobb jag hela tiden föreställt mig själv att jobba med under min tid i Oslo. Känns så himla rätt på något sätt.

Sökte också, av ren tristess, ett jobb som personlig assistent. Nästan den ena kriterian jag hade för nytt jobb var att det inte skulle innefatta vårdjobb, så detta går egentligen fetbort. Givetvis fick jag svar med önskan om intervju på mindre än 12 h. Jag tror jag ska gå på intervjun i alla fall. Det är jävligt gött betalt och om allt annat misslyckas så... Ja, jag vet inte. Jag är verkligen inte sugen. Men det kan ju inte skada att gå på interjvu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0