Sommarplanering

Nu kan sommarplaneringen börja!
Jag fick mitt schema idag. Fick flytta på några pass för Peace&Love trots att jag sagt till om det, men det var lätt fixat :)

Så jävla skönt att få lite stabilitet för första gången på ett år. Ska jobba typ 90% och några veckor i augusti lär jag bli lite okontaktbar, men det är skit man får ta. Och jobbet är så trevligt, så det kan jag leva med.

Nästan hela juni har jag ledigt. Det ska jag njuta av så hårt jag kan. Fan vad skönt.

Jobbar delat pass idag, så jag ska tillbaka till jobbet igen i eftermiddag. Rätt skönt att ha det så, man får liksom en hel del fri tid under de ljusa timmarna fastän man jobbar mycket och sent.

Idag ska jag plugga och gå ut med hundarna. Det borde jag kunna klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0