Saker som händer och saker som fötter

Ujj ujj vad jag känner mig upptagen...
Jag älskar att känna mig upptagen :)
Visserligen hinner jag inte riktigt med alla duktiga saker jag borde, men det är smällar man får ta och jobba igen när man blir absolut tvungen.

Har gjort klart min bredvidgång på nya assistentjobbet och ska snart börja jobba där "på riktigt". Hade egentligen ett 13-timmarspass imorgon som hade gett goa pengar, men jag kom på att det är sista gången med dansen imorgon, så det gick ju inte. Det passade ju också bra efter som det händer en massa roliga saker ikväll!

Igår var jag fritidsledare på en skola och de va glassigt som fan. Ungarna skötte sig själva helt så jag ägnade typ 3 av mina 5 timmar där till att göra en orm av träpärlor. Blev rätt snygg faktiskt :)
På kvällen åkte jag till Slottsskogen och träffade ett gött gäng för årets första festival-känsla-kväll. Det fanns till och med ett nerklottrat tält! Härligt härligt.

Om några timmar ska jag åka till Peter för grillning och lite sommerfest. Sen bär de av till Cis på födelsedagspartaj. Kan ju bli precis hur bra som helst!

Jag måste sluta dricka mjölk igen :(
Har haft ont i magen varje dag i ett par veckor nu, så jag ska ge den ett break på nån månad och hoppas att den blir gladare då. Håll tummarna.

Fick mail om erbjudande om barnvaktsjobb genom en sida jag inte ens kom ihåg att jag var medlem på. La in mig där för typ 2 år sen när det ekade gött i kassan. Nu vet ja inte riktigt hur jag ska göra. Har ju en del jobb nu och kvällar tycker jag ju om att spendera på mig själv...
Jaja, det tål att funderas på.

Grattis till Hanna som tar sin examen nere i Sydney nu! :D
You did it, baby!

Jag har inget att säga om fötter. Jag tyckte bara att rubriken var fyndig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wihiooooo!!! Tack kära syster. (Du vet väl att det inte är förräns på tisdag? Skulle varit 9:e men blev uppskjutet :P ) Men det är trevlig att få gratulationer i förväg! :D nu är jag peppad. Och livrädd. precis som det ska vara.
puss puss

2008-05-11 @ 04:52:33
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0