Nyheter

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt de senaste dagarna och varför jag inte skriver så mycket nu.
Finns ett ganska kort och omfattande svar på båda de grejerna:
Slutprov i fysik b på onsdag.
Så det har inte blivit tid till så mycket mer.
Finns inte det nu heller egentligen, men jag ska skriva så snabbt jag kan och sen kasta mig över böckerna igen.

Stu har ju nu flyttat till Sverige och han var här och hälsade på mig i torsdags. Höjdpunkterna var nog att han tyckte att kombinationen ost och marmelad var något av det konstigaste han hört talas om och hans fascination över smörknivar i trä.

Igår var Sune, Cissi, Remina, Palle, Amanda, Edvard, Alex och jag och tittade på Maia Hirasawa på Liseberg.



Två roliga saker på Liseberg:

Maia kom av sig flera gånger i You and Me and Everyone We Know, fick börja gapa på folk i bandet för att hon inte kom på texten och förklarade det med att hon blev disträ av att se publiken så tydligt för då blev hon så nyfiken på vilka vi var.

Tjejerna före oss i kön på väg in.
Tjejen i kassan: "De här biljetterna gäller inte här"
Tjejen i som förde gruppens talan: "Vaa? Men vi är väl på Liseberg?"
"Ja, men det står Lorensbergsteatern på din biljett"
"Oj! Ja, men Liseberg, Lorensberg, det låter ju så lika. Kom nu tjejer, nu har vi bråttom!"

Jävligt roligt!


Två mindre roliga saker på Liseberg:

Det var alldeles för mycket folk vid en alldeles för liten scen, mycket knött och Alex fick inte komma fram till oss.

Jag åkte Uppsvinget för första och sista gången.



De va fan något avdet läskigaste jag varit med om!


Efter Liseberg gick vi till Flygarns. Trevligt som vanligt förutom att jag glömt mitt leg i en annan tröja, idiot, så de andra fick köpa öl åt mig :)
Gjorde dock en tidig kväll och åkte hem till Peter och tittade på Bourne Identity. Älskar den filmserien.

Ikväll hoppas jag på lite mera party!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle gissa på lite lätt nipple-tweezing men är inte helt säker. Vinken är lite svår.



vad tror du?

2008-05-24 @ 15:23:41
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Lina

Äsch, Uppsvinget är väl inte så farligt ;-) Du e bara klen :P

2008-05-25 @ 12:06:07
URL: http://linamusique.blogg.se/
Postat av: Louise

Nämen var du också på Maia? Jag var också där, fast i andra änden ser det ut som.. ja hon var jättesöt när hon tappade texten. Och uppsvinget är ju jättekul! Hoppas allt är bra med dig... själv är jag ganska nyss hemkommen från Frankrike och mår bra. Jobbar med Emma lite från och till =) ha det fint!

2008-06-03 @ 19:24:43
URL: http://www.metrobloggen.se/iakttagelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0