Natalie

Som de flesta säkert har hört har en tjej från Alingsås försvunnit i veckan. Troligen är hon mördad.
Jag har sett bilder på henne och kan tycka att jag känner igen henne, men det är ingen jag har någon stark koppling till, även om jag garanterat känner någon som känner henne.
Det är läskigt när sånt här händer så nära.

Idag har flera polisbilar varit ute och kört hos oss och helikoptrar har flugit över och letat.
Jag hoppas verkligen de hittar henne snart.
Även om hon är död tror jag att det är så mycket bättre att veta än att leva med ovissheten.
Jag hatar sånt här.

Kommentarer
Postat av: Arna

men vad fan är det som händer.. =S =(

2008-05-22 @ 11:20:22
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0