Kroppen sviker

Oj, nu har jag gått för långt...

I det sista Tanzaniainlägget, som jag aldrig orkade skriva in, skrev jag om att min tå hoppade ur led när vi var på Heatrow airport. Var första gången det hände och jävligt läskigt.
Tån blev mörkblå/svart på typ 5 sek och mamma fick skynda sig att putta tillbaka den. 3 gånger eftersom den inte ville fastna...

Nu hände det just igen.
Fast i fingret den här gången.
Fruktansvärt obehagligt!
Kändes lite som kramp och fingret låste sig en stund innan ja kunde putta tillbaka det igen.
Gillar det inte alls.

Har aldrig riktigt trott på när folk sagt hur farligt och dumt det är, men nu har jag fått upptäcka det.
Har haft som nyårslöfte i typ 6 år att sluta, men nu är jag fan tvungen att göra det.
Så här kan jag ju inte ha det.

Usch.

Kommentarer
Postat av: Hanna

När du skrev det kom jag på att jag faktiskt slutat knäcka med fingrarna här nere!! Jag hade inte ens tänkt på det! Jag har väl helt enkelt haft bättre saker för mig! :O woaaaaahhh

Jag visste inte om det förräns nu!! SEGER!!

2008-05-21 @ 01:29:25
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Alex

Du får börja rugby.. Kolla på mig, Inga skador eller skavanker så långt ögat ser..

2008-05-22 @ 19:57:36
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0