Frihet

Vad är det som gör att man känner sig så fri, lätt, ledig och lycklig av sånt här väder?
Jag vet inte, men jag njuter så mycket jag kan ändå.

Helgen har varit underbar. Tror inte jag skulle kunna va mer nöjd faktiskt.

I fredags var vi ett stort gäng som satte oss i Slottsskogen och fick härlig festivalkänsla.
Där fanns faktiskt till och med, hör och häpna, ett nerklottrat tält!
Här är några av kvällens godbitar:




Tycker hans blick på mig är helskön!


Detta är vad jag kallar min Björn Gustavsson-min


Guttis

Det blev trots allt en ganska tidig kväll vilket var rätt skönt, för då blev det mycket sömn. Och det behövdes garanterat för att orka med lördagen :)

Planen var att vi skulle träffas ett gäng hos Peter och grilla för att sedan gå till olika födelsedagskalas, men det blev inte riktigt så.
Efter mycket om och men tog vi med grillningen till deras födelsedagsfest som visade sig vara en överraskningsfest för en kille jag träffat ett par gånger bara.
Han blev sjukt överraskad i alla fall och det kändes jättelyckat.
Vi spelade kubb, ölbrännboll och kastade lite frisbee. Härligt.


Här är nästan hela det glada gänget



     
Och födelsedagsbarnet ser ju ut att ha det bra


God mat


Den här killen var sjukt speciell


Och så rolig att Peter nästan kissade ner sig

   
Vackert


Ur frisbeens synvinkel

 
Vad har du i byxan Spencer?


Elaine ur sin bästa vinkel


Frammåt kvällen drog jag iväg till Cissis fest och var där en ganska kort stund faktiskt. Det var dumt. Jag borde stannat längre, men man tar inte alltid de bästa besluten på full mage. Eller huvud kanske jag ska säga? Hm...




Hos Cissi va det också fest

Sen åkte jag tillbaka till den andra festen igen




Blandar och ger

Kvällen slutade, som så många andra kvällar, hos Fredrik i scoutstugan.
Jag är inte den som brukar få minnesluckor, men därifrån minns jag fan inte mycket.
Och inte hade jag kameran uppe heller, så jag får väl tro på de andra att det var roligt :)

Var på vad som troligen var min sista danskurs på WCJ idag. Känns lite sorgligt. Har ju kommit in där ordentligt först nu. Men men, får väl börja kolla upp swingklubbar i Oslo nu.

Stewart ringde mig förut. Helt tokig den grabben.
Han flyttar hit på lördag och ska stanna i typ ett halvår tror jag.
Kommer blir sjukt kul.

Nu sova.
Oh ja...

Kommentarer
Postat av: Johan

Du har massa kort på vår balkong ju... jävla stalker...

2008-05-12 @ 07:03:38
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Hanna

jag vet! Om fem veckor står jag där och knackar på din dörr! :D

fan.. jag skulle inte ha sagt till. Då blir det ju ingen överaskning!

2008-05-12 @ 12:59:18
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: cecilia

"ur fresbeens synvinkel"
dagens asgarv

2008-05-12 @ 13:05:32
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0