Dumt

2 dagar kvar till slutprov i fysik och jag har blivit sjuk eller nått. Huvudet är en enda röra och jag har svårt att fokusera blicken. Känns svinkul. Verkligen.
Hade också glömt av att jag skulle se Umbillical Brothers ikväll. Som tur var skrev Alex och påminde mig. Får ta så sent tåg jag kan och springa hela vägen till Avenyn. Alternativt ta en vagn. Jobbar fortfarande på detaljerna.
Ska i alla fall bli svinkul att se dem, har verkligen längtat efter det.
Blir nog ett bra avbrott.

Inte mer tid att skriva nu. Får väl försöka ta ett eller ett par kort på de vilda australiensarna för att visa hur vackra de är.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: h-f

Amanda ! Till helgen ska vi ha lite girlsnight med alkohol och skojj ^^ Är du intresserad ? (:

2008-05-27 @ 10:50:11
Postat av: h-f

äsch ): så trist. SJälvklart ska vi gör´t igen nångång ^^

2008-05-27 @ 21:42:14
URL: http://ishav.blogg.se/
Postat av: joel

alltid ett nöje när flickan fredrik kikar in....



Och svinkul och svinkul i sama inlägg.. är det samma sorts svinkul som menas i båda fallen.. i så fall har du ju en mcket märklig uppfattning om roligt ;D

2008-05-29 @ 00:59:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0