Våffeldagen

Idag är det (/har det varit?) våffeldagen och jag har inte sett röken eller känt doften av en enda schleten våffelstump!
Känner mig lurad och dålig.
Fick helt oväntat jobb idag och alla barnen på dagiset skröt om hur mycket våfflor de skulle äta. Jag bräckte dem, naturligtvis, i teorin men sen blev det inga.

Fick skynda till tåget efter jobbet för att hinna in till stan för att dels träffa Arna och Lina, dels för att köpa tågbiljetten jag vann i auktion på tradera. Rätt billig resa ändå, 320 kr med x2000.
Brudarna och jag hämtade ut våra biobiljetter (jag sa inte att vi skulle på bio va?) och satte oss sen en stund på café och hade det mösigt.
Filmen vi sedan såg var Spiderwick och rätt dålig. Höjdpunkterna var när Arna, den räddharen, hoppade omkring i stolen brevid mig varje gång något oväntat hände. Tämligen underhållande må jag säga :)

Har laddat kameran ordentligt och duktigt nu och lovar att vara bästa tänkbara paparazzi för er skull (och min lite också kanske).
Är mer nervös än önskat, kan väl tilläggas. Jag är ju så jävla dålig på första intryck!!
Detta kanske visserligen inte blir det helt första intrycket, men dock det första in person, som man så fint säger.

Äsch, det får lösa sig. Om inte annat har jag min trevliga kusin i Stockholm som säkert gärna huserar mig lite :)

Vad är det värsta som kan hända?!

Kommentarer
Postat av: Arna

Jag börjar ju förvandlas till ett nervvrak =P

2008-03-26 @ 01:13:49
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Amanda

Sötnos :)

2008-03-26 @ 09:39:39
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0