Sthlm

Så var man här.
Har vart det i nästan exakt ett sygn, faktiskt.
Sitter i en tom lägenhet och försöker övertyga mig om att fysik är jättekul. Jag skriver ju här nu, så du kanske kan gissa hur bra jag är på det...

Var rätt nervös när ja hoppa av tåget igår, men reagerade som tur var inte som jag oroat mig för.
Blev inget pladdrande, inget skrikande och inget annat väldigt störande i alla fall :P
Han var ju så liten och harmlös, så han var svår att vara rädd för ;)

Blev en slapp och skön kväll. Handla, laga och åt mat, snacka, kolla på film och sånt trevligt.
Känns lite konstigt att vara här.
Är detta en sån grej jag skulle göra?
Hm... Konstig fråga eftersom det är gjort, men det känns på något sätt som en berättigad fråga.
Är jag en sån som chansar?

Med tanke på hur många impulsiva(/dumma) grejer jag gör kanske det också är en rätt dum fråga.
Det är väl ingen som glömt Mats, min trevliga(?) liftare, till exempel?
Också en dum fråga, Sune påminner mig varje gång vi ses :)
Jag är nog en sån.
Det gör mig glad.
Det gör min mamma så där halvglad.

Anledningen till att jag gör något så tråkigt som pluggar fysik just nu (eller tekniskt sätt om en liten stund eftersom jag skriver här nu) är att dum-Walle är på jobbet.
Han sa för några dagar sen att om jag var tråkig skulle han jobba, annars skulle han strunta i det.
Gott tecken?
:P
Nä, ja tror inte det(/jag) är så farligt, han sa innan jag kom hit att han skulle va tvungen att jobba.
Det gör det däremot inte mindre tråkigt.
Äsch, nu gnäller jag igen.

Jag har det bra.
Jag tycker om er.
Ikväll jag ska äta sushi för första gången och gå på konsert för att se Laura Marling.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fattade aldrig, vad skulle du upp till stockholm för?!

(och varför inte sydney?)

2008-03-28 @ 06:20:44
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag hälsar på en söt pojke som bor här :)
Varför ska jag komma till Syndey när du snart kommer hem? Det kommer bli grymt...

2008-03-28 @ 10:51:45
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0