På jobbet

Nu sitter jag på jobbet.
Yeah, that's right. Jobbet.
Brukaren har skaffat dator, så natten är räddad :)
Det är nu ungefär 8 timmar kvar av mitt pass och jag ska precis sätta på första kaffesatsen.
Jag har med mig en del kaffe.
Jag har även med mig en del skolböcker, men jag har en känsla av att de kommer att förbi hyffsat stängda.
Man kan ju inte plugga på natten.

Demonstrationen idag var fantastisk!
Men jag ska lägga upp lite bilder och grejer imorgon, så jag väntar tills dess med att berätta.

Jag ska förresten kanske till Stockholm över påsk.
Vet inte riktigt hur det blir än.
Det skulle va kul.

Kommentarer
Postat av: emma

haru de bra på jobbet

2008-03-09 @ 01:10:04
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0