Helgen

Tänkte lite på det förut, och det kommer verkligen bli en intensiv helg!
Det ska bli jättekul, men shit vad trött jag kommer bli.
Och inget pluggat, antagligen :(

Imorgon, fredag, blir det middag med scoutpojkarna hemma hos Peter.
Då ska jag försöka vara uppe rätt länge, förklaring senare, och sen ska jag upp rätt tidigt och dra in till Göteborg med Caroline. Vi ska demonstrera :)
För det är väl givetvis ingen som missat att det är internationella kvinnodagen på lördag?

Jag fick förövrigt tjejerna i 4:e-klassen jag jobbade i igår att vilja göra plakat och skandera att de skulle demonstrera för jämnställdhet.
Först fick jag visserligen förklara vad det ordet betydde, men sen va de helt med på noterna :)

Sen ska jag hem rätt snabbt igen, för jag måste hem och sova lite innan jag sticker till jobbet.
Ja ska jobba typ 21.30-8.30, får hoppas att jag kan hålla mig vaken :P
Snabbt hem och slänga mig i säng på morgonen för att sova några timmar.
Sen ska jag åka med 12-tåget från Alingsås för att träffa Edvard i Göteborg.
Då ska vi pierca oss. Äntligen!
Det har blivit uppskjutet några gånger, men nu tror jag att det faktiskt kommer hända.

Efter allt detta kommer jag troligen vara rätt så död, men som sagt ser jag verkligen fram emot det :)
Ska försöka ha med mig kameran så mycket som möjligt, så det blir lite trevliga bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0