Hektiskt härligt

Herre gud vad härlig den här helgen blev!
Det känns lite tråkigt att skriva så, men jag har verkligen haft svinroligt :D

I torsdags hälsade jag på hos min kära barndomsvän Sofia och sen var det Sticky-time. Det blev lite föra hos Jonte innan och nästan alla var ju fan där! Helt underbart...
Och som grädden på moset fick jag även träffa Stewart - Stu - Stewie - scouternas vän från Skottland som vart på besök.

Stu, if you're trying to read this - you're me wee fucktard! ;)

Sticky var som alltid på top florr-night galet knött och högljutt. Trots detta var det så otroligt kul att jag knappt kan tro att det utspelade sig där :)
Det kändes som att i princip alla jag känner var där och stämningen var verkligen på topp.
Förutom en go bula i huvudet till följd av att ha fått en Alex vält över sig på dansgolvet var det en nästan fläckfri kväll ;)

Fredagen blev lugn och seg med filmtittande med Peter. Torkel i knipa är en otroligt rörande och samhällskritisk film som verkligen bryter mot normer och inte tar hänsyn till någon.
Eller så är den bara helt jävla störd.
Jag åkte hem frammåt kvällen och insåg snart att jag inte skulle orka hålla mitt löfte till Maria om att följa med till Gretas. Vad jag behövde var en riktit slapp kväll.
Jonte föreslog att jag skulle komma till honom och slappa lite, vilket jag uppfattade som att ta det lugnt och inte göra något speciellt och han menade som förfest.
Hade kunnat bli vilt och jobbigt, men blev istället lugnt och trevligt. Var inne i stan på Flygarns en kortis, men annars var det bara slappt. Jag och Tobbe lyckades missa sista tåget hem, så vi fick sova 4 st i Jontes lilla fina lägenhet. Gick ganska bra, men var lite trångt. Som tur är är jag den okrönta mästaren i att vara åpen i sömnen så jag fick nog mest täcke och madrass ändå :P

Åkte hem rätt tidigt på lördagförmiddagen, hann vara hemma en timme innan jag slängde mig på tåget igen för att hälsa på Tove och hennes nya pojke Lemuel (äntligen har jag lärt mig säga rätt) för en fika.
Pojken var en trevlig prick och Tove och jag höll på som vi alltid gör = en härlig stund.
Efter ett par timmar var det dags att åka till Lina för påskmiddag, godisätande, filmtittande och allmänt trevligt tjötande. Det blev precis hur bra som helst. Jag tror att Lina och jag är systrar egentligen ;)

Idag, söndag, gick vi upp härligt lagom vid 11.30, åt en liten frukost, gick ut på promenad i det härliga vädret, åt grym lunch och sen skulle jag hem och äta påskmiddag. Åt just efterrätt också. Jävlar vad mätt jag är!!!

Jag har lovat mamma att följa med och träna ikväll, men förutom det tänker jag fan inte göra någonting alls.
Jag är sjukt trött och sjukt nöjd.
Dessvärre var kamerabatteriet helt dött, så jag har inte kunnat ta några bilder alls, men jag hoppas på att få några från Jonte och Stu som jag kan lägga upp.

Alla helger borde va som denna :)

Kommentarer
Postat av: M I S C H A

kul helg :)
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
joina chatten och svara på pollen! :D

2008-03-23 @ 18:12:14
URL: http://MIISCHAS.blogg.se
Postat av: Erik

Du verkar haft en kul helg!

2008-03-23 @ 18:13:58
URL: http://erikgson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vaddå egentligen? Vi ÄR systrar =D

2008-03-23 @ 22:25:33
URL: http://www.linamusique.blogg.se
Postat av: stu

i tried my best to read it... but i had your cock in my mouth so it was kinda difficult

2008-03-24 @ 23:39:35
URL: http://www.bebo.com/stewballfired

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0