Händelserikt vs. händelsefattigt

Den här helgen har verkligen varit en blandning av båda dessa.

I fredags mötte jag Peter vid Allum.
Jag fick lämna in min mobil om fått ryck, vi handlade lite sista ingridienser och sen åkte vi hem till honom.
Lasagne stog på menyn och det blev riktigt smarrig :)

image469

Peter in action
Sen kom Peters kompis Joel dit och vi åt vår mumsiga mat, pimplade lite och kollade på en störd film.

På lördagen mötte jag Caroline inne i stan - nu var det dags för lite härlig demonstration!
Stämningen var på topp, det var fint väder, alla var glada och skrek och sjöng och dansade.
Lite som en karneval, faktiskt :)

image470

image471

image472

image473

Efter tåget blev det café en stund, sen lite speedshopping och till sist hem till Alingsås.
Väl hemma fixade jag i ordning grejer jag skulle ha med till jobbet, sen sov jag ett par timmar och sen var det bara att åka.

Det gick oväntat bra att ha vakennatt, kanske mycket beroende på att där nu fanns dator med internet.
Men jag var faktiskt lite nyttig också. Jag pluggade faktiskt mellan 4 och 5 :)
Blev till och med förvånad själv.
Jag fick gå hem vid 8-tiden och åkte hem och la mig.
Hann sova i nästan 2 timmar innan klockan ringde.
Upp, äta, åka till Edvard och Ed.

image474

Ed var jäkligt pratglad, allmänbildad och trevlig

image475

Före

image476

Efter!

Det gjorde lite ont att göra den, men inte mer än att man klara av det.
Jag gjorde min först.
När Ed var färdig sa han "Du är en tuff tjej" :)
Vi var där i drygt en timme och snackade mesta delen av tiden.
Han gav oss massa tips och berättade vad vi kunde förvänta oss och sånt.
Skönt att känna att han var någon man kunde lita på.

När vi var klara köpte vi varsinn Piggelin och åkte till Allum.
Jag var riktigt duktig på att prata med den faktiskt, Edvard sluddrade mycket mer än jag.
Nu är det värre.
Den gör ont.
Jag åt potatismos och lax förut.
Det tog svinlång tid, gjorde jätteont och var sjukt svårt!
Haha, nej jag ska inte gnälla så mycket.
Jag är görnöjd!
Men det blir några jobbiga dagar nu.
Kommer bli grymt.


Kommentarer
Postat av: Arna

nämen!
jag är sjukt avis på dig!
läspar du nu??

2008-03-11 @ 00:34:44
URL: http://arnas.blogg.se
Postat av: Amanda

Skulle inte kalla det läspa så mycket som sluddra kanske :)
Fast har man umgåtts med Anton märker man det knappt! ;)

2008-03-11 @ 00:39:54
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0