Frustrerad

Gaah!
Vilken jobbig dag detta är!

Den började med att jag åkte ner till Partille för att träffa Lina. Vi skulle egentligen gå på årets NS3-musikal, men den föreställningen blev inställd, så vi gick på café istället.
Efter ett tag tänkte vi gå till Porthälla, men fastnade hos Arna lite istället. Det var så sjukt kul att träffa henne igen :D
Vi gick alla tre vill Porthälla och träffade våra gamla lärare och myste lite med dem.
Sen skulle Lina och Arna kolla på eftermiddagsföreställningen, men då var jag tvungen att gå för jag skulle ha fysiklektion.

Lektionen var ett helvete.
Eftersom jag hade en sån jävla skum lärare i A-kursen och aldrig lärde mig ellära ordentligt har jag hyffsat skitsvårt nu när det är B-kursen och jag förutsätts förutsätta en massa saker. Sjukt jobbigt.
Jag satt och blev mer och mer förbannad ju längre lektionen gick, mycket för att jag verkligen inte känner att jag någonsin kommer att ha nytta av den här skiten.

Precis när lektionen var slut ringer Jonte och frågar om jag var ledig och ville umgås lite. Jag hade så gärna sagt ja, men jag har ju prov imorgon och har verkligen inte grepp om situationen, så det blev inget med det.
Det piggade upp mig lite att han ringde, men jag blev också än mer irriterad över att jag ska spendera kvällen i skolan.
Bajs.

Något som dock sprider ljus över dagen är att troligen ska Arna, Lina och jag åka till Stockholm om två veckor.
Jag har ju min nya vän där som jag gärna vill hälsa på, men det känns mycket tryggare att åka flera.
Dessutom kommer det bli grymt att ha de två pangbrudarna med mig i den stora staden! :D
Kanske speciellt eftersom vi alla har så förbannat dåligt lokalsinne.
Så nu hoppas jag verkligen att planen går i lås så att vi kan åka och hälsa på Stockholm.
Och Walle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0