08

Trodde att jag skulle få ännu en lång,ensam dag idag, men det blev inte så.
Hangick upp och till skolan och jag somnade om, bara för att vakna igen vad som kändes som 5 min senare av att han är hemma igen och attackväcker mig. Ett ganska abrupt uppvaknande,men jag förstod snart att det inte var världens undergång,och då kändes det lite bättre :)

Mina "planer" på att bakaoch ta ettlångbad imin ensamhet blev det alltså inget med. Men jag klagar inte, detska du förstå. Mycket trevligare med sällskap än ensamhet.
Vadär det han mes-mesen i Tillsammans säger?
"Hellre gröt tillsammansän oxfilé ensam"

Nu väntar vi på att kycklingen i ugnen ska bli färdig. Luktar svingott nu. Jag är hungrig!

Kan ju nämna attkonserten igår var bra. Stackarsflickebarnet hade jätteont i halsenoch var hes såhon körde inteså länge, men jävlarvilken röst hon hade! Galet...

Ser ur som att jag stanna tills på söndag.

Har jag förresten nämnt att jag blivit av med alla nummer i min mobil?
Om ni skriver sms till mig för första gången på ett tag nån gång i dagarna,skiv gärna undermed namn. Så jobbigt att behöva fråga hela tiden :)

Nu är det bestämt!
På torsdag blir det ny piercingoch stavbyte i tungan.
Jag är lite nevös.
Ska nog gå bra.
Men det kommerr svida som fan.

Allt detta är skrivet med efterblivet tangentbord och dålig syn.
Jag orkar inte korrläsa.
Läs mellan raderna.
Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0