Slutstation

Nu är helgens jobb över.
Är riktigt trött nu, men det har faktiskt varit rätt kul att jobba också.
Kvällen igår slår dock det mesta :D
Hade egentligen inte tänkt åka till Jonte alls, skulle ju upp innan sju på morgonen och var redigt trött redan. Men så lockade det ändå såpass att ja bestämde mig för att åka dit en stund. Vilken tur att jag gjorde det.
Det var så jävla kul och jag var ändå bara där i några timmar. Önskar att jag hade kunnat stanna och bli full och farlig med er andra, men det var gott att få några timmars sömn i natt i alla fall.
PUSS på er! :D

Nu ska ja va ledig i nästan en vecka. Ska jobba några timmar på tisdag eftermiddag, men annars är inget inplanerat. Helt underbart!
Ring om du vill bada!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill bada!!

2008-06-10 @ 04:40:46
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0