Nattliga äventyr...

...man önskar man slapp!
Fick gå upp ur sängen vid 4 imorse för att jaga ut en enveten geting som letat sig in genom mitt fönster. Låg sedan ett tag med solen i ögonen och kämpade för att somna om.
Vaknade vid kvart i 7 igen då jag går upp när jag ska iväg och jobba. Förstod snart att så inte var fallet idag och somnade om.
Vaknade sista gången när radion gick igång vid 10, försökte förneka den ett tag men gick sen upp.

Blev en härlig shoppingdag med Cissi idag! :D
Tråkigt bara att tågen var helt galna efter något växelfel så det tog mig drygt 1½ h att ta mig till Göteborg. Jaja, smällar man får ta. Var ju roligt nog när jag väl var där :)

Handlade för typ 1000 spänn och fick gött med grejer för det.
Bl.a. ett linne, en klänning/linne, en scarf/skärp, två par shorts och en halvtjock kortärmad tröja. Mucho nöjd!

Blir till att åka till ÖB i veckan för att inhandla lite goa grejer inför årets Peace&Love-resa!
Saker som megafon och grassestol är livsavgörande där uppe.

Imorgon blir de litegranna jobbat och sen börjar the serious ledighet.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppa gärna megafonen

2008-06-10 @ 07:05:16
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, GLÖM!!!

2008-06-10 @ 10:53:13
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag blir fett besviken på sune nu

2008-06-10 @ 23:18:55
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0