Midsommar

Så kom midsommarhelgen och gick även detta år.
För mig blev det en ovanlig midsommar men inte en ovanlig fest.
Jag har nämligen aldrig riktigt festat på midsommar innan. Fram tills för två år sedan har jag firat varje midsommar på Stenungsön med traditionella firanden med dans runt stången och sill och hela faderullan. Förra året firade jag i Göteborg med några vänner, sill och potatis men åkte hem när de gick på fest eftersom jag jobbade dygn från och med midsommardagens morgon.
I år jobbade jag hela midsommar, fram till 20.30 och sen gick jag på fest.

Började hemma hos Daniel, där det inte var klackarna i taket direkt. Men det tog sig efter ett tag och snart bestämde vi att träffa ett annat gäng och sätta oss vid scoutgården och tända en eld och ha det lite mysigt.
Mysigt blev det. Och annat också. Det är nämligen någon konstig kraft som gör att så fort dessa gossar hamnar tillsammans under alkoholens påverkan blir det fysiskt omöjligt för dem att behålla kläderna på sig. Det gör ont i dem så länge de är på, de bara måste slänga av dem. Eller nått...?

Jag har en hel hög med tämligen intressanta bilder därifrån men för allas vår skull ska jag inte lägga upp dem här. Är du riktigt nyfiken kan jag visa dig nån gång ändå ;)

Imorgon går bilen mot Borlänge och Peace&Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0