Liten ledighet

Blev en stundvis hektisk, stundvis mycket lugn helg men när det var slut var även jag det. Helt död när jag kom hem igår.

Idag vart jag ledig och solade en del innan matteeleven kom för sista lektionen innan skolans slut. Hon har prov på torsdag. Ska hålla tummarna för henne.

Lina kom sen på kvällen. Vi gick upp till en sjö i skogen och badade. På riktigt.
24 grader i vattnet och en riktig simtur blev det. Underbart.
Sen planerade vi lite för vår resa i sommar. Vi ska nämligen åka på en veckas sista minuten resa till något soligt ställe i slutet av sommaren. Ska bli så jävla underbart. Bara hon och jag. Fest och sol och upplevelser. Kan knappt tänka mig något härligare :)

Imorgon ska jag jobba på eftermiddagen. Känns helt okay. Hinner sola en stund på förmiddan då. Gött gött gött.

Hoppas folk ska till sticky på torsdag! Ska jobba eftermiddagspass på fredag och sen hela helgen, så jag vill ta mitt enda festtillfälle den här veckan i akt!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Henriksberg istället!? Klart att du vill, thomas e bartender

2008-06-03 @ 19:10:30
URL: http://rinvall.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kanske det kanske, får kolla med de andra :)

2008-06-03 @ 20:56:05
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0