Jävla internet...

Hade tänkt göra ett Stockholmsinlägg med massa bilder och sånt, men som Hanna kan intyga är mitt internet helt galet långsamt så jag tror att skulle jag försöka övertyga den om att ladda upp bilder är bra skulle den spy ut megabytes på mig...

Träffade ju Hanna för första gången på ett helt år idag :D
Var verkligen superkul och lite konstigt. Det roliga är ju att vi faktiskt blivit bättre vänner under det året hon bott i Australien än vi vart sen vi var små. Kul, tycker jag.
Vi funderar också på att åka till Sthlm Pride-festivalen ihop. Hade vart SJUKT kul!
Hon är ju bi också, så vem vet vad för spännande saker man kan få uppleva då. Det vet ju alla. Bi- och homosexuella människor är vildar och djur som kan hitta på vad som helst. Tufft att få se dem in action på nära håll, liksom.

Syster är hemma nu. Skrivit på kontrakt på lägenheten hon och sambon och katterna ska bo i till hösten. Systern och sambon kanske ska ta över den jobbiga hunden också. Okay, så jobbig är hon inte, men vi vill hellre ha en av valparna från Toya, och om de tar henne försvinner hon ju inte helt :)

Snart är det Peace&Love fölk!!!
Längtar som satan nu!

Och imorgon ska jag jobba 13 h med storhelgs-OB - toppen!
Sen ska jag iväg på fest på kvällen - Dubbeltoppen!

Kommer bli en härligt hektisk tid fram till Pisan nu...

Kommentarer
Postat av: joel

dom inte bara Kan hitta på vad som helst, dom gör det också.. totala galningar..



som att bli insprärrad med ett lejon som fått kolla på discovery channel i två veckor under brunst-säsongen...

2008-06-21 @ 18:53:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0