Äntligen!

Nu fick jag äntligen internet tillbaka! :D

Det första jag gjorde var att logga in på MSN för att kolla mailen. Ser då ett intressant mail: "Ang. din ansökan"
Jag öppnade det och slutade nästan andas.

"Hei!

Kopien av ditt slutbetyg og samlede betygsdokument er ikke en vidimerade kopier. For at kopiene skal være gyldige som dokumentasjon må de kopieres, stemples og underskrives av en offentlig tjenestemann (politi, skole, bibliotek osv.) og ettersendes til oss, til samme adresse som du sendte omslagsarket innen ettersendingsfristen 1. juli. Hvis du har noen spørsmål, bare ta kontakt."

VA?!?!
Va fan menas?!
Jag skrek på mina föräldrar som kom springande och läste mailet så snabbt de kunde medan jag började hyperventilera. Snart förstod de vad det handlade om och de började lugna mig. Det går faktiskt bra att hinna.
Jag ska fixa det imorgon emellan packningsattackerna.
Hade även Oslo-hoppet släckts på grund av en jävla skitsak hade jag fan blivit mentalsjuk eller nått.
Usch.

Har blivit sjuk också. Lagom till Peace&Love och allt...
Fick sjukskriva mig från jobbet både idag och imorgon.
Och så har min mobil gått sönder. Igen.

Allt är bra, med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0