Äkta sommarkänsla

Vilken undebart härlig sommarkänsla som infann sig hos mig idag när jag tillsammans med Spencer, Peter, Jörgen och Mattias åkte i volvon med rutorna nere och lyssnade på härlig musik på högsta volym på väg mot picknick-badandet.
Helt underbart!
Det var Spencer den söte som ringde och beordrade dit oss, så det var ju bara till att lyda :)
Blev härlig picknick vid Säveån som var ruggigt varm att bada i. Hade inte med mig några egna badkläder, så jag fick lite provisoriskt bada i lånad t-shirt och badbrallor. Vad luftigt det är att ha killbadbyxor!
Flera av pojkarna hade med sig bira och satte tidigt igång nationaldagsfirandet, vilket gav ännu mera sommarkänsla.

Fick dessvärre lämna det glada sällskapet för att åka till jobbet. Jobbade bara 5 timmar idag, vilket var skönt, men det hade varit ännu mycket skönare att stanna där med dem i solen och gemenskapen.
Jaja, skit händer.
Ska jobba typ 8 h imorgon och sen ett helpass på söndag. Är lite tufft, men i detta vädret ska jag inte klaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0