Vykort och sånt...

Fick ännu ett vykort idag.
Detta var från Peter. Tog inte så lång tid att räkna ut.
Tänkte i och för sig först att det var från Ed eftersom det stog adresserat till Gorillamanda, men när jag såg kortet tvekade jag inte längre.
Det är en bild på en gammal gubbe i kalsonger som går med sin gåstol.
Skummare än så blir det knappt och då måste det va Peter :P
Är det någon som kan Bosniska förresten? Det står något på kortet jag inte kan tyda...

Igår gjorde en kollega på jobbet en stor överskattning av mig.
Hon bad mig sy.
Mycket dumt...
Hon bad mig sy en asenkel grej, bara att sätta fast namnlappar i några kläder.
Det kunde nog inte ha blivit mer misslyckat om en blind bäbis gjort det!
Efter typ 30 min kommer hon in och ska kolla hur det går.
Jag tittar på henne och säger att jag hoppas att hon förstår att det blir jättefult.
Hon ser oförstående på mig tills hon plockar upp ett av plaggen och ser först förskräckt ut, men börjar sen gapskratta.
Hon säger åt mig att sprätta upp skiten, visar mig hur man gör och sen hör jag henne bubblandes av skratt gå ut till de andra och berätta hur värekass jag var. Obetalbart :D

Kommentarer
Postat av: cecilia

hahaha ....en blind bäbis

2008-07-17 @ 10:20:09
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Gutta

Med risk för att låta sexistisk - lärde du dig inte sånt i slöjden? =P

2008-07-18 @ 18:57:57
Postat av: Amanda

Mäh... Det sa hon också och jag ska ge dig samma svar: Jag hade träslöjd, ju! :P

2008-07-18 @ 19:10:03
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0