Slutkörd

Då var den här jobbrushen slutförd. Nu är jag ledig i två dagar och jag ska minsann inte sitta sysslolös.
Imorgon ska jag troligtvis - om han kan tänka sig att svara - träffa Stu och även göra lite hemlisar.
På onsdag ska jag träffa Lina och köra hårt.
Sen blir de jobb på torsdag.
Men sen!
På fredag ska det bli fest har jag hört!
Fanny ska tydligen ha lite P&L-reunion och det blir nog toppen.
Speciellt eftersom jag bjudit med den vackra Hanna som alltid är en säker festhöjare :)

Hoppas att alla andra glada pajsare och penslare ska dit på fredag också!

P.S. Någon som vet vart Fanny bor...? D.S.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hon bor vid catrin, fast ännu mer off, om det är möjligt.

2008-07-08 @ 07:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0