Skratt

Hahahaha! Shit vilken kväll det blev...
Det var länge sen jag drack sprit förra gången. Varje gång jag gör det förstår jag nämligen att jag inte borde göra det :)
Det blev en hel del riktigt pinsamma fyllesms också. Haha, ja jäklar...
Och inga kort fick vi tagit heller, Hanna. Damn.
Äh, jag behövde nog en sån här kväll. Händer ju så sällan och jag har inget vettigt att göra idag heller. Har man blivit ratad av en högskola så har man, liksom. 
Som tur var går jag lite på automatik när jag är full. När jag kom hem laddade jag upp med vatten och huvudvärkstablett vid sängen - väldigt skönt idag. Nu är jag mest bakis-svag och lite vinglig. Inget jag inte överlever, med andra ord :)
Men jag hade kul i alla fall och det är ju också det viktigaste.
Hahaha...

Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon! :D

2008-07-20 @ 10:53:32
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahah jag håller med babe! Fan vilka mesar vi är när det kommer till sprit :) Men tack för en sjukt trevlig kväll!

2008-07-20 @ 11:52:19
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0