Peace&Love 08

Jag har ännu inte sett något inlägg om PoL, så jag får väl ta mig i kragen och börja då.
Har lagt upp en hel del bilder på facebook, men det får bli några här med.



Resan upp delades med Peter



Den bjöd också på otroligt vällagad mat

 

Väl framme möttes vi att ett underbart och laddat gäng



På festival tar man vad man får



Hihihi... Vad hittade du i tältet egentligen Sebbe?



Och varför ser Eddie så glad ut...?



På latin kallad: Monstrus Ölus Gigantus



Så här snygg är man nog bara på festival



Här blir Edvard korad som Årets Penslare



Tjejsnack i tältet



Vad har du i påsen, Jan? Är det en massa bira eller en jättebanan?



Korade till Årets Babes



Camp 2



Hon är ju förjävla söt den där sockerpullan



Plåsterpudding



Sömnbristen var ett faktum



Så var även soptippskänslan



"Festivalen är uppfinnerikedomens moder" som någon smart människa nån gång sa



Alla höll sig inte helt till reglerna



Jag väntar på min första bidragscheck...



5 poäng till den som gissar namnet på bandet vi såg efter denna bild



Thomas - vårt eget modelejon



Alternativt den här killen



Trashin' the camp - remix



Övrigheter - saker som inte fastnat på bild:

- Vädret var fullkomligt ultimat
- Jag blev bestulen på plånbok och iPod
- Jag gick därefter på en grym Hauntedkonsert och dampade loss i mosh-piten. Enligt rykten var jag rätt så skräckinjagande
- Jag såg väldigt många konserter och var bara missnöjd med en enda - Jason Mraz - en av mina favoritartister. Mycket konstigt och mycket tråkigt
- Årets bästa konsert går till Teddybears STHLM alternativt In Flames
- Årets outfit går till killen endast iklädd stringkalsong+penisvärmare av gul-svartrandig tejp
- Årets skylthållare blev killen som satt vid ingången dygnet runt med diverse olika skyltar. Såg honom till och med sova på detta vis. Strongt
- Årets skylt införskaffades av Peter och mig utanför McDonalds i Partille och fösvann första natten
- Årets festival var helt fantastisk

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det verkar som du fick en underbar festival. Gött! :D Och vissa bilder är helt sjukt underbara.



Är du för trött för priden nu eller? :P

2008-07-01 @ 21:32:49
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Emily

Lever mina skor?!

2008-07-03 @ 11:42:12
Postat av: Amanda

Jajjemän! Tog ens aldrig på mig dem när jag var där. Men jag har använt dem i efterhand och de är grymt bekväma! :)

2008-07-03 @ 11:59:32
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/
Postat av: Emily

Härligt, då är de uppvärmda och ingådda tills jag får dem då

2008-07-03 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0