Oslo

Oj vad jag knarkar information om Oslo och allt runt det nu...
Har äntligen lyckats hitta information om att det faktiskt finns studentbostäder!
Innan har jag bara fått höra att de inte existerar, nu är jag övertygad om annat. Mycket skönt.

Hade en otroligt härlig, rolig och trevlig kväll med Hanna igår.
Blev lite käk och dricka på Avenyn, lite dricka på PC och så vadrade vi runt en hel del också.
Gött att ha dig tillbaka, babe :)

Träffade också Gutta på dagen. Vi tog en fika och pratade om allt mellan himmel och jord.
Lite synd att jag inte tagit vidare kontakt med honom innan.
Ett riktigt ess det där!
(Förlåt för det hemska associationsskämtet... Jag skäms...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0