Nyinköpt

Woohoo!
Vilket impulsköp!
Jag ko att tänka på det där att jag har snott mammas iPod nu när jag inte har någon efter att min blev stulen. Jag tänkte att kanske ska jag försöka köpa en ny. Undra vad jag vill ha för något?
Så fick jag ett mail infrån Tradera.se med nyheter och köptips och tänkte att visst, jag kan ju gå in och surfa lite där, jag fick ju ut lite pengar på försäkringen jag kan sätta sprätt på. Sökte på mp3 och fick upp en drös annonser. Såg några som var intressanta, andra som inte var det och fastnade för en som såg fräsh som fan ut, nämligen denna:



Det var 20 minuter kvar på auktionen, så jag la in ett bud och hoppades på det bästa. Budet höjdes en gång, men till slut fick jag den för 560 spänn! Det är en mp5-spelare (vet inte riktigt va de betyder, men de löser sig nog), 2.6 tums skärm, 4GB (lite tanigt kanske, men det klarar jag nog), plug n' play, touchscreenfunktion, klarar alla format osv osv...
Låter suveränt!
Hoppas nu bara att den är så bra som den låter. 
Annars får jag väl sälja den och köpa en annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0