Nöjd

Åh, vilken härlig vecka detta verkar bli!
Imorgon ska Caroline komma hit på förmiddagen. Vi ska laga lunch och tissla och tassla.
Sen på eftermiddagen åker jag till Lina, vi ska kolla om vi kan hitta en trevlig resa att åka på i slutet av augusti.
På tisdag jobbar jag.
På onsdag ska jag hjälpa syster med pojkvän att börja flytta in i deras nya lägenhet, kan ju bli mysigt.
På torsdag kommer Edvard och Peter hit. Det ska tydligen vara riktigt bra väder, så vi ska iväg och bada i skogen, tror jag.
Fredag jobbar jag. Lördag jobbar jag halvdag och kan förhoppningsvis fixa så att jag kan sluta en timme tidigare, då kanjag nämligen följa med till Linas land utanför Uddevalla för lite härligt bonnefestande!

Låter det inte underbart? Jag älskar att vara upptagen med sånna här härliga saker :)

Sen ska jag troligen vakta systerns lägenhet och katter i nästa vecka och det kan ju vara lite trevligt det med. 
Åh vad saker känns bra idag...

Kommentarer
Postat av: Lina

Va? Ska det bli fint väder på torsdag? Ska Peter och Edvard komma till dig och bada? ;-) Hahaha

2008-07-22 @ 00:17:57
URL: http://linamusique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0