Lång lång lång lång...

...dag.

Var på bio med Edvard och Peter igår. Vi såg den nya Hulkenfilmen. De andra 10 personerna i salongen hade all rätt att hata oss, men jag hade kul i alla fall.
Sov över hos Peter fast ja börja jobba 7.30 med 13-timmarspass idag. Var klart värt det.

Ha det underbart på resan pojkar, kommer sakna er som fan!

För det är ju nämligen så att idag påbörjade två av mina favoritpojkar sin tågluff.
Jag är så jävulskt avundsjuk...


Åkte alltså från Peter vid 7 för att komma till jobbet.
Fy fan.
Det är det bästa sättet jag kan beskriva dagen på.
Inga problem alls med brukaren, skötte sig otroligt bra, men mina jävla jobbarkompisar är fan inte av denna värld.

Vi är väl totalt ca 18 pers som jobbar där just nu. Ungefär 5 av dessa tycker jag är härliga.
Resten vill jag bara kräkas på.
Inte egentligen för att de är otrevliga eller så, utan för att de är så jävla måna om att snacka så jävla mycket skit hela tiden!
De vill att jag ska hålla med dem och alliera mig med dem och spy galla över de andra med dem och jag mår så dåligt av det. Jag försöker gömma mig så ofta jag kan när de värsta är på jobbet för att slippa höra på dem. Jag skojar inte, det tar seriöst mycket på mitt psyke att jobba med dessa människor.
Dessutom finns det en brud som är ett sånt jävla uppblåst kontrollfreak att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag ska inte dra en massa exempel nu, men frågar du mig om det nån gång kan jag lova att du får lyssna ett tag.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, men det är så jävla jobbigt.
Får nog snacka med nån av de schyssta ordinarie personal och be dem ta upp på APT eller nått. Ja vet inte...

Och så ska jag jobba 3 13-timmarspass i rad från och med lördag.
Samtal på måndag förs med mig på egen risk.



Men för att avsluta med något lite roligt:
Glömde skriva i P&L-inlägget att jag också fick utnämnelsen Lilla Vaginabärande Demon av pojkarna i bilen hem efter att ha lekt med stolsvärmen lite för mycket. Hihi.

Kommentarer
Postat av: joel

Det är därför man gömmer sig på ett natttidningsjobb där man inte behöver prata med någon överhuvudtaget...



;)



och apropå vad du skrev. För övrigt känner jag ett flertal som haft bajs i ansiktet, inklusive jag själv... Det var spännande... värre var ju att det inte var in egen.



Och nej, det var inte hannas heller, det var inte sexuellt alls faktiskt.. hmm, jag kanske börjar ligga av mig





2008-07-03 @ 13:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0