Tough love

Jag får nog nästan sluta styrketräna nu...
Jag har blivit för stark för mitt eget bästa.
Igår skulle jag ställa om backspegeln, men ryckte av den istället...
Kände mig lite dum när jag satt med den i handen :)

Köpte nya lurar idag.
Mina gamla gav till slut upp helt.
Köpte ganska billiga, orkar inte lägga ner en massa pengar på skit som ändå snart går sönder.
Köpte ett par asbra förra året.
De höll drygt en månad.

Ikväll är det Tanzaniamöte igen.
Damn vad nära det är nu...
Helt galet!
Det ska bli sjukt kul verkligen.
Borde börja skriva packlistor.
Högst upp på listan:
Fysikböckerna...

Idag har jag förövrigt räknat ut att om man spelar på D-strängen på en fiol ska man förkorta strängen 25% för att få tonen G...

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad var det jag sa! Rugby material..

2008-01-15 @ 19:11:12
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0