Syndig

Oj, vad jag har syndat idag...

Dagen började visserligen relativt tidigt, redan vid halv 10, då mobilen ringde för full hals.
Ett jobbsamtal.
Damn...
Jag klickade det...
Synd nummer 1.

Jag gjorde mig en smarrig frukost på varma mackor i ugnen, med alldeles för mycket feta saker på.
Sen åt jag bara upp 2 av 3 mackor och fick slänga bort den sista.
Synd nummer 2.

Efter detta följde en serie förflyttningar mellan datorn och tv:n i mitt rum.
Jag hann titta på en hel del strunt innan mamma kom hem och drog mig ur min dvala.
Hon fick med mig till gymmet där jag faktiskt tränade på riktigt bra och fick även till en solning.
Vad nu det ska tjäna till :)

Sedan har det mest varit förflyttningar om och om igen.
Med tillhörande onyttiga tilltugg, givetvis.
Synd nummer 3.

När jag tänkte gå och lägga mig råkade jag sätta på en film istället.
Synd nummer 4.

Och så har jag haft så konstiga tankar om korta, håriga män...
Synd nummer 5.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Och så har jag haft så konstiga tankar om korta, håriga män...
Synd nummer 5.

inte nu igen...

2008-01-04 @ 19:23:23
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0