Som det ska vara

Yes, ute på krogen igen.
Börjar någon ana ett möster på den här bloggen?
Säg till i så fall...

Kvällen började lite ostadigt.
Många som var med på att gå ut, men det blev lite knas för olika människor skulle starta på olika ställen.
Jag bestämde med Nils att vi skulle ses på Flygarns vid halv 8 och att han skulle snacka runt med folk.
När jag kom dit klockan 8 var det ingen där.
Nehe? tänkte jag.
Gick och satte mig på Burger King med en cappuchino (stavas det verkligen så?) och läste lite.
Snart dök Nisse upp och vi bytte BK till Flygarns och kaffe till öl.
Big improvement.

När vi suttit där och myst en stund dök Cissi o Sabbe upp and everyone rejoyced.
Alex rullade också in och feststämningen var ett faktum.
Se själv:

image377

image378

Det blev mycket arga leken igår...
Och bläcktatueringar...
Lite P&L-flashbacks måste jag säga :P

image379

Man tager vad man haver...

image381

Snart hamnade vi givetvis på Delirium.
Vi förökade oss lite också :)

image382

Dessa vackra varelser kunde jag ha delat bädd med.
Jag bangade.
Jag dum i huvudet... I know.... ;)

Jag hade gärna lagt upp massor med bilder från igår, men blixten slog ner här för typ en vecka sen och sen dess är bredbandet inte som det ska så det tar ca 10 min för varje bild att laddas.
Sorry.

Måste faktiskt med stor förvåning men ärlig uppriktighet ge props till Västtrafik som höll tidtabellen under denna stormiga dag.
Hade nästan väntat mig att de bara skulle ställa in allt när de fick höra att det skulle blåsa lite.
Tji fick jag!

Ikväll ska jag, hör och häpna, gå med Lina på fest!
Jag vet!
Det är helt galet!
;)
Vi ska hem til Fredrik och umgås lite med Partilles scoutelit :)

Vill avsluta med ett citat från Regina Spektors låt Samson:
"And the historybooks forgot about us, and the Bible didn't mention us. Not even once."

Det är ju däför man måste blogga :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag garva åt den första bilden för den påminde mig om inzoomningen på alex. han är skön. men jag visste inte att han kunde rulla.

en ska till. är jag så tjock som jag ser ut?
hahaha! snyggt inlägg kompis.

2008-01-19 @ 15:56:03
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahaha fyllisamanda.
dig måste jag festa med när jag kommer hem.
Det suger att parta här nere :P

2008-01-20 @ 01:19:07
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Alex

Man ser ju vem som är bitch och butch iaf..

2008-01-21 @ 15:48:16
URL: http://teammanwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0