Shop-a-holic

Ja, man kan ju nästan tro att jag har blivit det.
Idag köpte jag en skjorta, en kavaj och två par byxor.
Det låter illa, jag vet...

...men jag kan förklara mig!

Vi var i en kompis butik för att handla.
Hon var skyldig mamma pengar och betalade tillbaka genom att vi fick handla för pengarna i hennes klädaffär.
Ja, tack!
Förut hade hon lite konstiga kläder och knappt något som passade mig, men nu hade hon hur mycket snygga grejer som helst!
De sakerna jag köpte var väl visserligen inte så unika, men annars kan man va rätt säker på att man inte kommer stöta på samma outfit nån annanstans. Hon åker nämligen till Italien titt som tätt och handlar typ 800 kg kläder åt gången.

Asbra för mig som var på så kasst humör idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0