Scouter

Jag har kommit in i något konstigt stim av scoutingkontakter.
Jag vet inte hur eller när det hände, men plötsligt är de överallt!
Och de är finfina :)

Ja orkar inte berätta massa om festen igår, och de koncenptet med bilder o lite text har ja kört en hel jävla massa med länge nu, så i alla fall idag slipper ni det.
Grattis.

Något som dock var ovanligt för igår var att Lina var med :)
Kul att hon fick träffa människorna jag pratar om och förstå vad jag menar!

Jag råkade väcka Alex igår kväll.
Men sover man vid 23.15 på en lördagkväll får man väl ändå skylla sig själv!
Han försökte hämnas genom att ringa när han skulle till flyget vid 5 imorse, men jag hade varit förutseende nog att stänga av ljudet på mobilen! :)
Galningen ringde senare på förmiddagen från England och la ut massa pengar på att prata med en nyvaken mig.
Dummer :)
Har inte hört hur det gick i matchen än, men jag håller tummarna!
(Han är i England och spelar rugby, om du missat det)

Nu måste jag verkligen plugga lite...
Och duscha...
Blä...

Kommentarer
Postat av: cecilia

amanda hjärta alex.....

2008-01-20 @ 23:33:06
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Amanda

Det kunde man ju tro, så jag är ledsen att göra dig besviken :)

2008-01-21 @ 12:38:33
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Alex

Jag och nisse är ju ihop nu som du ser på förra inläggget..

2008-01-22 @ 15:41:14
URL: http://teammanwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0