Ryck!

Vilken totalt ojämn dag jag haft idag.
Började hyffsat sent.
Satte klockan på halv 10 för att komma upp i någorlunda tid ifall ingen ringde och väckte mig.
Gick dock inte upp förrän 11 efter att ha resonerat mig fram till att jag verkligen behövde en sovmorgon. Till.
Sen satt jag vid datorn ett tag, masade mig ner för frukost och degade fram till ungefär klockan halv 3.
Då fick jag plötsligt ett sjukt starkt begär efter thaimat.

Det var där rycket kom.

Jag tog mig ner, slängde snabbt ihop min specialar-thairätt och käkade snabbt upp den.
Sen var det ut i skogen med hundarna, äntligen hade det slutat regna, nämligen.
När jag var hemma igen var det bara att hämta bilnycklarna och åka in till stan (ja, jag kallar Alingsås för stan) för att lämna in min försenade timrapport.
När jag var hemma fick jag snabbt packa träningsväskan, åka och möta mamma vid bussen och sen iväg till gymmet.
Tränade en timme och nu är jag hemma igen.

Först hade jag alltså ca 3½ timmes slappande, sen gjorde jag alla de där sakerna på typ 3 timmar.
Rätt bra jobbat tycker jag :)

Ikväll är det Grammisgalan

Kommentarer
Postat av: Alex

kan ju inte sitta och slappa vi datorn så.. Får göra något vettigt.

2008-01-09 @ 19:39:07
URL: http://teammanwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0