Rehab

De flesta som känner mig rätt väl vet att jag har en del konstigheter för mig.
Jag skulle inte kalla dem tvångsbeteenden, bara lite udda vanor och rutiner.

Jag har i alla fall goda nyheter:
Jag håller på och rehabiliterar mig själv!

Jag har lärt mig att använda fel smörknivar i smör och marmelad och allt vad det kan vara.

Jag har lärt mig att slänga saker med minnen i.

Jag har slutat titta på klockan flera gånger för att vara säker på att jag såg rätt.

Jag har börjat gå på A-brunnar.
Ibland.

Men mitt nyvarande projekt är nog ändå det jag är mest nöjd med.
Jag kan gladeligen rapportera att jag numera, under vinterhalvåret, kan sova utan att dra ner rullgardinerna och utan att hålla för öronen!

Visst är det grymt!!

Okay... Det händer att jag håller för öronen ibland nu också, men det är mest för att det är lite mysigt och varmt...

Och tro inte nu att jag tänker lära mig att sova med en klocka tickandes i rummet - bara sjuka människor klarar av det!
Men jag tycker ändå att jag utvecklas och blir bättre.

Hoppas du är glad för min skull, det är jag!

:D

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag tycker att du är duktig :D

2008-01-05 @ 15:11:17
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Alex

Du är verkligen top notch!

2008-01-05 @ 15:23:40
URL: http://teammanwhore.blogg.se
Postat av: Edvard

NEj!!! Amanda! Du kan inte gå på a-brunnarna!! Det går bar ainte! sluta upp med det, de kommer bli din död! =)

2008-01-06 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0