Pressure

Jag har egentligen inte tid att skriva nu.
Jag gjorde ett gamalt prov på det jag ska göra imorgon och fick för dåligt på det, så jag måste plugga som en vilde ikväll och imorgon förmiddag...
...men!
Jag bara måste berätta om en grej en flicka på fritids sa till mig idag!
Står vissa saker skrivna i pannan på mig eller vad är grejen, liksom?

Jag gick fram för att hälsa på några tjejer eftersom jag varit där flera gånger förut.
Ålder är 6-8 år.
De började snart att tjattra på om min nya hårfärg och att jag aldrig kan bestämma mig och de klängde som små apor.
Plötsligt typ slår en av tjejerna till mig på ena bröstet och säger:
"Har inte du fått större bröst sen sist?"
Jag blev sjukt paff och började gapskratta. Sen sa jag:
"Nej, det har jag inte. Vadå då?"
"VA?! Akuuuuut! Du måste få större bröst!"
Asså va fan?!
Vad är det för kommentar?!
Och hur kunde hon pricka så jävla rätt?!?

Nej jag vet verkligen inte...
Tyckte det var jävligt kul i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha naw.. lilla andi! lycka till på provet imon.
och förresten, dina tuttar är perfekta ;)

2008-01-30 @ 22:15:57
URL: http://heyholetsgo.blogg.se
Postat av: Hanna

Håller med ovan ^^

Flygbolag är helt cp. De vill bara lura pengar av dig. Bråkade ytterligare med den kl 2 inatt :P

Nu måste du kommentera PS-bilden jag gjorde på dig, spricker ju av nyfikenhet!!

2008-01-31 @ 00:17:16
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh vad bra att du gillade den =) din eviga tacksamhet gör det värt.
Ta massa bilder i afrika och lägg upp på bloggen sedan! ser jag verkligen fram emot!

2008-01-31 @ 11:52:40
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0