Poledancing

Idag hade jag en underbar sovmorgon till lite efter 10.
Eller jag skulle ha haft det om inte människor var sånna sms-fanatiker.
Först fick jag ett sms vid lite efter 9 som jag snabbt, trots min yrvakenhet, räknade ut var Alex som gillar att göra en sport av att väcka mig.
Sen fick jag, ca 15 min senare, ännu ett sms.
Då blev jag lite mer nyfiken.

Sms nr. 1 hade jag rätt på.

Sms nr. 2 däremot var ett riktigt lyckorus :)

Det är nämligen så att min goda vän/"syster" Hanna, som bor i Australien, har börjat med Poledancing.
Jag läste om detta på hennes blogg och blev sjukt avis på en gång!
Stört rolig grej att kunna och sjuuuuukt bra raggningsreplik!
"Ja, jag har gått kurser i poledancing. Om du vill kan jag ju... visa dig några knep..."
Fatta vad ballt!

Smset löd:

"Amanda! Du MÅSTE prova på pole dancing! Om jag så ska behöva installera en stång hemma och lära dig själv! Huuuur kul som helst!"

Hur kan man inte bli lycklig av detta uppvaknande? :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, grymt, du måste lära dig! ;-) Jodå, det är bättre med nacken idag, men jag ska till vårdcentralen i morgon iaf, för att få det i min journal, utifall att det skulle bli någonting av det senare... Hehe, ja, jag antar att du fattar vilken cp-brud jag pratar om :P Hon är verkligen helt otrolig :P Vi hörs, pusspuss

2008-01-24 @ 21:53:56
URL: http://www.linamusique.blogg.se
Postat av: Hanna

haha vilken tur att du inte blev sur för att jag väckte dig :) Och btw... jag har träningsvärk i hela kroppen.. ooo. Vem anade att man behövde biceps för att dansa poledance?
Vi ses snart. Bara 4 månader kvar här. puss puss

2008-01-25 @ 00:39:38
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0