Packa(d?)

Vad är det jag håller på med?
Varför ligger det en klänning i min resväska?!

Det är ungefär så jag funderar just nu...
Jag har börjat packa nu och detta medförde en genomgång av mina garderober.
Där hittade jag saker jag inte tror att jag har sett förut.
Där fanns bland annat klänningen som nu ligger nerpackad i min halvpackade väska.
Jag prövade den, och för första gången sen jag var kanske 10 tänkte jag inte: "Oh, shit. Skynda dig ur den!", utan snarare: "Ja... Hade jag varit flicka hade detta nog gått."
Ja, det är ju lite konstigt uttryckt.
Men på något sätt var det liksom länge sen jag tänkte på mig själv som flicka eller i alla fall som någon som klär sig som en flicka.
Jag kände mig faktiskt inte totalt efterbliven iklädd något som visar mycket av min kropp och framförallt mycket av mina ben.

Nu sitter jag här och är lite förvirrad.
Jag hittade faktiskt en del saker jag skulle kunna använda.
Jag hatar ju fortfarande att bli svettig mellan låren, men ändå.
Om jag vågade.
Om jag pallade.
Men jag är jävligt skeptisk...
Vill jag riskera att bli Flicka igen?
Jag vet verkligen inte...

Kommentarer
Postat av: Alex

Du skulle inte kunna bli flicka om du ens försökte..

2008-01-28 @ 18:12:18
URL: http://teammanwhore.blogg.se
Postat av: Emily

johodå, det var ju det jag sa, det var ju därför jag ringde

2008-01-28 @ 23:33:53
Postat av: Amanda

Ja! Allt är säkert ditt fel!
Det var du som satte tanken i huvudet på mig... Grr...

2008-01-29 @ 10:39:22
URL: http://flickanfredrik.blogg.se
Postat av: Arna

ha på dig cykelshorts under om det blir så svettigt då. och jo, det är dags att återvända till den kvinnliga sidan min vän! ;)

2008-01-29 @ 12:34:02
URL: http://arnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0