Nyår

Batteriet i min kamera tog slut frammåt 4-tiden i natt.
Det var nog lika bra.
269 bilder räcker en bit :)

Dagen började med skönsång av mor, far och en nyvaken Lina.
Jag fick lite pengar, ett soffbord och en platt-tv :D
Den är även en dataskärm så nu har jag allt ihopkopplat här på rummet (det var vad min tekniktokiga pappa använde sitt nyår till), svinbra!
Jag fick också vinäger- och oljebehållarsaker av Lina och ett par svinsnygga strumpor av Mathilda.
Jag och Lina försökte blondera mitt hår, men det gick väl så där... Du förstår snart vad jag menar...
Vi åkte hem till Sebbe på eftermiddagen, köpte massa mat, lagade massa mat och förberedde för...

(behöver jag säga att du ska klicka på bilderna?)



...middagen!



Lina hade ny finfin klänning



Pojkarna var ovanligt stiliga - Erik hade till och uniformen på sig, tackar för det ;)



Mathilda var som alltid rykande het



Nyårssugna...



Skål och välkomna!



Det var mucho gott!
Entrecôte (?), pommes och bearneise :D



Si så där nöjd med hårfärgen :P



Och här är han nykter!



Myspys...



Jonte är väl nästan för fin ibland? ;)



Plötsligt skulle Sebbe göra armhävningar...?
Det blev snart en teknikfråga för lumparpojkarna att tvista om...



Sen kom Ossian, då gick vi snart till nästa fest...



Björn blev glad att se mig :)



Typ det första som hände när jag kom till festen var att Spencer kom fram, kramade mig och sa:
"Grattis! Jag älskar dig! Kan vi knulla nu?"
:D



Gutta var festen!



Kajsa var nyårssöt :)



Jag tror att det där är Andreas.
I så fall var det hans hus vi var i :)



Det här var en underlig kille... Han dök upp lite här och var...


Och jag skyller den här bilden på honom!

 

Öl...



Ett tag var kameran inne i dimman...



Kasper tar en tugga cigarett



Björn var tvungen att springa hem en stund. Han var lite för vild på dansgolvet och spräckte byxorna...



Mys-Gutta



Jag älskar den här bilden!



Att slicka på Peter visade sig vara något av ett tema på kvällen.
Mer om det senare...



Här blev Peter fasthållen och itvingad Stroh Rom



Hyffsat icke uppskattat av Peter.
Hysteriskt roligt för alla andra!



Jakob och jag sprang runt en massa och attackfotade folk



Här har Jakob till exempel tagit en bild på en kille som spyr



Och här är jag med två ståtliga gossar



Plötsligt var klockan nästan 12 och alla sprang ut på altanen.
Jakob ser nöjd ut med sina fyrverkerier just här.
Senare var han inte lika nöjd...
Den välte och sköts ut på folk på altanen...
Som tur var blev ingen allvarligt skadad!



Man kan ju undra vad det är jag skriker, varför och hur det kommer sig att Peter ser rädd ut?



Ossian i vimlet



Wöööuwööö!



Party, party!



Misslyckad fyrverkeribild



SKÅÅÅÅÅÅL!!!



Nyårspusseri!



Kajsa var lite ledsen eftersom hon fick fyrverkeri på benet...



Men Jakob och jag mådde prima!



Mousserande har en förmåga att stiga folk åt huvudet



Då kan det bli lite fnissigt! :)



Björn är underbar på denna bilden!



Peter försökte ragga bögar



Har jag skeva ögon kanske?!



NS5-Pablo, Jag och Gutta



Där är han igen!
Vad håller han på med?



Kolla in hans rödsprängda ögon!



Sen bar det av till Edvard och efterfest!



Det var helfestligt



"Hjälp?"



Två bilder jag tror beskriver Spencers kväll rätt väl ;D



Jörgis och Peter med fyrkantstutte



Mysa med Jörgen och Ossian



Här fortsatte "slicka på Peter kampanjen"...
Den gick ut på att slicka på Peter så mycket som möjligt.
Jag är dock bara en oskyldig åskådare.
Märk väl hur Peter försvinner mer och mer för varje bild :P



Hahaha!
Spencer vill ha kärlek!



Undra vad som har hänt nu?
Spencer ser helnöjd ut.
Peter ser helt slut ut...



Jag fick också min beskärda del av brottningsmatch



Lina N var också där



Skrev



Här börjar det gå riktigt vilt till




Ojojoj...
Ajajaj...

image364

Detta är nog årets bild! :D
Så jävla underbar!


Något annat lite intressant som hände hos Edvard var att jag blev inknödd på toa av en kille som låste dörren och gjorde grova sexinviter och sa att han hört att scouter va kinky.
Jag lyckades ta mig ut rätt snabbt och planterade mig i Robins knä med honom, Peter och Spencer som mina vakter.
Han försökte flera gånger få med mig därifrån med våld!
Jävla vilde... :P
Tur att jag hade er, pojkar, annars vet man inte vad för spännande äventyr jag fått vara med om ;)

Ja, det var en underbar födelsedag och helt jävla aproligt festande!
Jag fick ge Peter order om huvudvärkstablett imorse och var väl inte helskön i några timmar, men nu mår jag som en prins igen :)

Tack alla vänner och gott nytt år till er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, förlåt, givetvis menar jag Gräääp :P

2008-01-01 @ 23:29:07
URL: http://www.linamusique.blogg.se
Postat av: Alex

"Grattis! Jag älskar dig, Kan vi knulla?" Är det så man ska ragga! Inte undra på att det går dåligt för mig..

2008-01-02 @ 16:44:13
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Edvard

den mystiske killen som var trevlig Heter Christian och är polack och spelar synth i mitt band Amanda =) nu vet du det :D

2008-01-03 @ 23:22:02
Postat av: edvard

Föressten! måste fråga en sak.. hur gör man bilderna stora! asg* =)

2008-01-03 @ 23:23:22
Postat av: Anonym

Fint du fångat Peter.

2008-01-08 @ 00:50:07
Postat av: Amanda

Tack! Blev själv rätt nöjd :P
Du vet väl att det är ohyfsat att inte lämna namn när man kommenterar?

2008-01-09 @ 17:38:38
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0