Ner, ner, ner, ner för backen ner...

Jag är så sjukligt sugen på att åka snowboard...
Det var fan 2 år sen sist nu!
Det är stört länge sen!
Jag är ju i Tanzania över alla sportlov och sånt när alla andra åker (Buhu, stackars mig som ska på semester, jag vet. Men jag kan ju inte åka skidor där!) så då blir det inte av.

Anyway, nu kan jag ha hittat räddningen.
Nosade runt lite på nätet idag och har hittat ett jävligt lockande alternativ.
En långhelgsresa, tors-sön, i mars till Hemsedal.
Har aldrig varit där, men jag har hört en massa bra om det.
Det är billigt, enkelt och verkar toppen!

Nu är mitt enda problem att jag inte har någon att åka med...
Eller okay, jag har inte frågat någon än :)
Så jag tänkte göra det här!

Vill du åka med mig till Hemsedal för en fantastisk helg med snö och åkning?


För mer info: http://www.resdax.se/
Kolla efter "Rävweekend"

Kommentarer
Postat av: Alex

jag åker gärna med! Jag tar med mig mina snowblades..

2008-01-08 @ 19:36:14
URL: http://teammanwhore.blogg.se/
Postat av: Edvard

Du, det låter sjukt intressant! om min andra skidresa inte blir av så är jag sjukt på! =)

2008-01-08 @ 19:51:56
Postat av: Sebbe

Jag åker inte med, jag vill inte göra en anton...

2008-01-08 @ 20:14:30
Postat av: joel

tackar tackar....

2008-01-08 @ 22:23:23
Postat av: Lina

Jag vill, men kan inte... :(

2008-01-09 @ 10:49:01
URL: http://www.linamusique.blogg.se
Postat av: Nisse

låter sooooft, jag e sugen på å åka skidor som fan

2008-01-13 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0